2010. július 3., szombat

deGyöngyös lányok ismét




A lányokkal ismét találkoztunk az elmúlt hétvégén, most Ági és Dóri hiányzott. Remélem egyszer összehozunk egy olyan bulit is, ahol mindenki ott lesz.

A házigazda Mili volt a föszereplő a mojito és a háromszög. Köszönöm Andi a vendéglátást és hogy mindent elkövettél, hogy én is megtanuljam a háromszög fűzését.
Ez most nekem a mumus!! Vért izzadtam, de nem tudtam megfűzni, még csak a mojitora sem foghatom, mert én a vezetés miatt virgin (alkoholmentes) változatot kaptam :D. 
Az az igazság, nem voltam/vagyok túl jó passzban és fel is adtam egy kicsit. Bezártam egy dobozba, de néha belenézek, remélem sikerül erőt vennem magamon és megfűzni nekem is :)

Jó volt veletek lányok, ismét!!

7 megjegyzés:

E írta...

Tutira sikerül, ha pihensz végre!!! :) Puszillak!!!

Orsi írta...

Nemsokára pihensz egy jó nagyot és akkor sikerülni fog majd, ebben teljesen biztos vagyok!!!!!
Puszi, vigyázz Magadra, kellesz Nekünk! :)

Ibcsi írta...

Mayácska! Nem is akarsz Te most ilyen 3szöget fűzni! Ha kedved lesz úúgyis menni fog! Egyébként, + ne aggódj, valaki azt mondta, a holnap rosszabb lesz a mánál! De ez hülyeség!! Pusssz! :)))

Maya írta...

Köszi lányok a biztatást!!
Ibcsi, lehet benne valami :DD

rongyilla írta...

majd jövő hétvégén ;)

Ági írta...

Nekem nagyon hiányoztatok :$ olyan jó lett volna ott lenni. Majd ősszel :)) már alig várom. addig is pusziiiii :)

Quienlodira_Angeles írta...

Que bien se os ve!!
Un beso para todas!!!